Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Νερό ...όπως λέμε μέλισσες

Ξεκινάμε με την παραδοχή ότι είναι ΄΄πηγή΄΄ ζωής. Όταν πριν απο έναν χρόνο ξεκίνησα με τις πρώτες πέντε παραφυάδες είχα
την τύχη να τις έχω βάλει κοντά σε γάργαρο νερό . Θείο δώρο εάν σκεφτεί κανείς ότι εκεί έμειναν όλο το καλοκαίρι και οι ...μέλισσες αλλά και το νερό . Τον Σεπτέμβριο άλλαξα περιοχή και ένα απόγευμα ένας κτηνοτρόφος μου λέει ΄΄πρέπει να βάλεις νερό πίνουν αυτό που κουβαλάω εγώ΄΄ Γνωστό βέβαια πόσο σημαντικό είναι το νερό για τις μέλισσες και αφού είδα ότι ένα βαρέλι με Βάνα κάνει !!!!! 60 Ευρώ ......αποφάσισα σε δυο παλιά δικά μου βαρέλια να φτιάξω ερασιτεχνικά μεν τις δικές μου ποτίστρες. Κόστος 5 Ευρώ !!!!!Δεν θα μιλήσω για τις τιμές γενικά που υπάρχουν στα αναλώσιμα είδη που έχουν σχέση με τον χώρο γιατί είμαι σίγουρος θα πάρετε τα βουνά εάν δεν τα έχετε πάρει. Έτσι αποφάσισα να τραβήξω το βίντεο να μου πείτε τα σχόλιά σας και το κυριότερο όσοι νέοι ...τύφλα να έχει η παλιοσειρά .... να μάθουν για την χρησιμότητα του νερού.
Οι μέλισσες του νερό που συλλέγουν το χρησιμοποιούν στην ανάμειξη της γύρης και το μέλι ως τροφή του γόνου , αλλά και για την ψύξη της κυψέλης με τη μορφή της εξάτμισης τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού.
Η συλλογή νερού είναι τόσο συχνό φαινόμενο όπως η επίσκεψη των μελισσών στα λουλούδια. Όσο πιο κοντά λοιπόν λιγότερα κουραστικά ταξίδια , περισσότερη ζωή και ζωντάνια ....Καλά μέλια και οι ποτίστρες είναι οι μοναδικές πισίνες που δεν φορολογούνται.  Δείτε το βιντεάκι πόσο εύκολα πίνουν νερό .... 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου